خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

خبر و فیلم و آهنگ و سرگرمی و شعر و...ایرانی خارجی هندی و...

مطالب و اخبار جدید در مورد سینمای ایران هالیبود و بالیبود و دانلود آهنگ و فیلم ایرانی هندی خارجی

بخاطر خواننده شدن چه سختی هایی کشیدم

*****************************************************

باز هم سلام،چطورید؟

امیدوارم حال همه تون خوب باشه و همیشه و هرجا سلامت و موفق باشید.

این روزها سرم شلوغه،نمی دونم از کجا شروع کنم.از یک طرف می خوام خواننده بشم.

اگر کسی هست که بتونه خوب موزیک (ارگ یا گیتار یا پیانو) بنوازه یا با یک نرم افزار موسیقی بتونه خوب موزیک بزنه،یا کسی رو می شناسه ، خواهش می کنم تو قسمت نظرات خبر بده

صدام هم خیلی قشنگه اونقدر قشنگه که...

بخاطر خواننده شدن چه سختی هایی کشیدم

(این قسمت بازهم آپدیت می شود.)

*************************************************

نظرات 2 + ارسال نظر

به نام خدا
سلام
وبلاگت خوبه ولی اینطور به نظر میرسه که بیشتر برای تبلیغ کردن درست کردین
در ضمن شما رو هم لینک کردم
راستی من هم کنسرت دارم البته دنبال یه نفر هستم که بتونه خوب ارگ و یا پیانو بزنه و اگه پنجه های قوی داره و میتونه ویلون هم یزنه که خیلی خوبه اگه اینها رو پیدا کنم ماه آینده کنسرت سومم رو هم میدم و بعد از اون به کمک خدا کلیپم رو هم میدم
خوب امیدوارم موفق باشی

به امید دیدار

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان (عج) ۳ صلوات بفرست

www.spanser.coo.ir
درج آگهی ها و تبلیغات شما به صورت توافقی و رایگان
www.spanser.coo.ir
به همراه امکانات فراوان دیگر
www.spanser.coo.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد